Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Σε Ποιον Θεο!

Ποιον Θεο... Ποιον Δαιμονα Να Παρακαλεσω...
Να Γυρισει Πισω Τον Χρονο...
Να Παγωσει Τις Στιγμες...
Να Αλλαξει Τα Περασμενα
Και Να Βρεθω Ξανα Εστω Ενα Λεπτο
Στο Σημειο Μηδεν.
Εκει Που Ξεκινησε Το Ονειρο.
Εκει Που Ειδα Για Πρωτη Φορα Τον Αγγελο Μου
[Τον Διαβολο Μου]
Την Ζωη Μου [Τον Θανατο Μου]

Σπονδες Σε Ποιον Θεο... Σε Ποιον Δαιμονα Να Κανω?
Ροδα Η Αιμα Να Του Ταξω...
Ολης Της Γης Τα Ροδα Στα Ποδια Του Θ'Αφησω...
Μα Αν Ζητησει Αιμα...
Μακαρι Να Φτανει Μονο Το Δικο Μου...
Σταγονα Μεσα Μου Ας Μην Αφησει...
Φτανει Να Βρεθω Ξανα Εστω Ενα Λεπτο...
Στο Σημειο Μηδεν........

14 σχόλια:

cloudsinthemirror είπε...

Απαγγέλλεις ποτέ τα ποιήματά σου, Vamp?

Sad_Vampiress είπε...

Οχι... Δεν μου Αρεσει Η Απαγγελια...
Αλλα Γιατι Ρωτας???

cloudsinthemirror είπε...

Πώς καταλαβαίνεις την εντύπωση που αφήνει ένα ποίημα;Με το αυτί...έτσι δεν είναι;

Sad_Vampiress είπε...

Με Βαζεις Σε Σκεψεις...
Μιας Και Οτι Γραφω Δεν Εχει Χρειαστει Ποτε Να Τα Διαβασω Σε Κανενα...
Αν Τα Μουρμουριζω Στον Εαυτο Μου... Μαλλον Ναι Το Κανω... Αλλα... Σε Εμενα Δεν Μπορει Να Αφησει Καποια Αισθηση Περα Απο Αυτο Που Ηδη Εχω Νιωσει Για Να Γραψω κατι


Με Παραξενεψε Η Ερωτηση...

cloudsinthemirror είπε...

Αν τα διάβαζες σε κάποιον;

Sad_Vampiress είπε...

Αν Ειχα Καποιον....... :(

Ανώνυμος είπε...

Η "Ιστορία ενός φαντάσματος" δεν είναι δική σας;

Sad_Vampiress είπε...

Δικη Μου Ειναι....
Βασισμενη Στον Πιο Εντονο Εφιαλτη Που Βιωσα Ποτε....

Προς Τι Η Απορια????

Και Γιατι Ανωνυμος???

cloudsinthemirror είπε...

1. Είναι πολύ αξιόλογη
2. Νομίζω εμφανίστηκε κάπου με άλλο όνομα συγγραφέως.
3. Έπαψα να εμφανίζομαι επώνυμα. cloudsinthemirror αν σας θυμίζει κάτι...Προσπαθώ να απαλλαγώ από το όνομά μου κι από ό,τι -καλό ή κακό- το συνοδεύει.

Sad_Vampiress είπε...

Αφηνε Μου Ενα Σημαδι Να Σε Αναγνωριζω...

Ο Πληθυντικος Ειναι Αποσταση???

Και Επανερχομαι....

Η Ερωτηση Με Την Απαγγελια... Ξερεις... Εκτως Απο Vampire Ειμαι Και Περιεργο Κοριτσι... και Επιμονο... :[)

Αλλον Τροπο Εποικοινωνιας Εχουμε?

Ανώνυμος είπε...

Εμ...Τι σημάδι να αφήσω;

Sad_Vampiress είπε...

Αποφευγεις Να Απαντησεις Σε Αυτο Που Ρωταω Επιμονα??? :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να εκθέσω το e mail μου!

Sad_Vampiress είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.